Fenomenul Black Friday.. la români

Nu cred că există persoană care să aibă access la internet sau chiar și televizor, care să nu fi văzut măcar o reclamă despre acest fenomen.. „Black Friday”, deci este imposibil, cred eu.

Ei bine, voi ăștia care ați văzut așa ceva, ați văzut probabil că acest Black Friday care a venit de la americani, precum și multe alte lanțuri de magazine, și alte evenimente pe care le-am adoptat mai mult sau mai puțin cu voința noastră. Ați observat bănuiesc că un astfel de eveniment la americani este doar o zi pe an, și în fiecare an este la fel. Ultima zi de vineri a lunii noiembrie.

Ei bine, la noi, la români, și cred că nu doar la noi, acest Black Friday, este și primăvara, și vara, și toamna, și iarna.. și oricând. Ba mai mult, Black Week, adică o întreagă săptămână de așa zise promoții.. apoi Luna reducerilor, și o mare sumedenie de astfel de „promoții”. Deci pe bune, cred că marketingul în România a ajuns la un așa nivel în care orice promoție este un fals.

Deci pe bune, urmăream acum vreo lună prețurile la console video, vroiam să iau băiatului o consolă. Pe atunci era 699 lei.. am așteptat Black Friday, crezând că va fi un mega deal și că o vor ieftini semnificativ.. Nimic mai fals. A venit Black Friday.. Aceeași consolă, zicea că prețul vechi este 899 lei, iar prețul nou este 699. Deci pe bune, super promoție, clar, nu ? 🙂

Tocmai de aceea am încetat să mai cred în promoții, ci pur și simplu să cred că nu există așa ceva. Ci doar pot fi diferențe minime și atât. Tocmai eu nu înțeleg de ce tot se calcă lumea în picioare, să prindă niște oferte care oricum nu prea sunt oferte ci doar etichete cosmetizate.

[fac_button icon=”cart-plus” title=”Aici găsești cele mai bune oferte” text=”Aici găsești cele mai bune oferte” link=”https://profitshare.ro/l/3109261″ target=”_blank”]

black friday

2 thoughts on “Fenomenul Black Friday.. la români”

  1. Malin says:

    Eh, lasa ca nu-i chiar asa cu americanii si-ti spun pentru ca am 3 ani la activ cu ei. Black Friday-ul ala de 1 zi e doar in magazinele fizice care fac lichidari de stocuri masive. Intre a vinde la preturi de dumping si a ceda marfa unui outlet nu e nicio diferenta majora asa ca magazinele prefera sa se scape de marfa veche sau greu vandabila prin reduceri masive.
    Pe online in schimb reducerile de noiembrie tin zile sau chiar saptamani. La produse digitale e normal ca reducerile sa tina mai mult.
    Ceea ce fac in Romania apropo de evenimentul asta poate sa fie avantajos, totul depinde de modelul de business adoptat.
    Eu am intrat abia anul asta pe afiliere in Romania, desi am cont pe 2parale din 2009 si ce am vazut in materie de oferte (cel putin unde am ales eu sa promovez) au fost cat se poate de juste.

    1. Cătălin Corozanu says:

      Eu am tot de mult cont și pe 2parale și pe profitshare.. și niciodată n-am luat mare brânză nici de colo, nici de dincolo. Indiferent ce perioadă ar fi fost. Bine, eu nici n-am ales să vând în orice situație și să scriu rahaturi despre orice produs pe care nici nu l-am testat măcar.

Comments are closed.