Monitorizare maximă..

Pot spune că am început să disper, se poate spune, nu mai suport să intru pe site-uri care-mi bagă pe gât 100 de notificări, și 100 de prostii. Bănuiesc că toți o știți p-aia cu.. „Gigel dorește să afișeze notificări” ..

Această chestie cred eu că este una dintre cele mai împuțite tehnici de marketing cu japca, alături de listele de emailuri, și like-urile cerșite cu japca. Deci asta cu notificările se situează în acel top al celor mai nașpa tehnici de marketing.

Aproape la fel este și notificarea aia cu locația, orice magazin online acum dorește să-ți știe locația, ca oricum, daca vrei să cumperi ceva, tu ca om „deștept” vei trece o locație fictivă doar să nu știe ăștia unde locuiești tu. E la mintea cocoșului, ca dacă vrei să cumperi ceva, fie ceri să vină acasă prin curier, fie în showroom (cazul emag).

Totuși de ce aș fi eu de acord să-ți zic locația mea?! Adică în opinia mea, oricum suntem monitorizați până la sânge, nu doar de Facebook, care dacă aude printr-un device că vorbești despre să zicem Mercedes, cum îl deschizi îți va arăta doar reclame de la Mercedes, sau Google care dacă ai locația deschisă pe telefon, îți înregistrează fiecare pas.

Am ajuns să trăim într-o lume în care orice ai face, oricât te-ai feri să afle lumea ce faci, cineva oricum află.

3 Comentarii

  1. Malin 11/06/2017
    • Cătălin Corozanu 11/06/2017
      • Marius 11/06/2017