Vodafone iar dă cu bățul în baltă

Am mai scris despre Vodafone, în urmă, aici (când mi-am făcut abonamentul) și aici (când am fost taxat aiurea), timpul a trecut, toate bune și frumoase, cât de cât. Nu am avut probleme de rețea, să pice, să nu-mi meargă netul, să una, să alta.. ok.. Ieri mă suna un operator de la Vodafone, să-mi propună fiindcă a văzut el că eu nu consum toate minutele și toate alea, să trec de la marele abonament de 11 euro pe care-l plăteam până acum, la unul de vreo 8-9 euro/lună.

Totul ok, zic, și 10 lei economie, foarte puțin, însă se adună când tragi linie. Bun.. dar am avut buna inspirație pe care o am de fiecare dată când cineva îmi propune un târg, cam asa poate fi, un contract, un târg.. Oricum, cu această modificare contractuală evident mergeam se făcea modificare contractuală, în care mergeam iarăși 2 ani alături de ei.. Oricum, tot același număr îl păstrez, oricum tot aproximativ aceeași bani îi dau lunar, deci, mare brânză nu era.

Însă evident, l-am întrebat, dacă eu prelungesc acest abonament, voi putea lua alt telefon, când, că de fapt și de drept, trebuia undeva la 21 de luni să poți lua alt telefon, care evident vine cu o altă prelungire contractuală.. zic.. Se uită băiatul ăsta prin contracte și ce aveam eu la ei, și-mi zice.. că eu am luat telefon la ultima modificare contractuală, care avusese loc undeva prin aprilie 2016. Care și atunci, respectivul îmi zise că să modific de la 10 la 11, că scăderea euro, că nu știu ce.. că tva.. destea.. zic ok, până să scadă euro, tot în jur de 50 de lei plăteam, după ce a scăzut euro, plăteam cu vreo 5 lei mai puțin..

Și cu 5 lei, și fără tot dracul ăla e. De data asta, băiatul ăsta după ce i-am spus de cel puțin 3 ori, că eu la ultima modificare contractuală n-am luat nici un telefon, mă sună peste vreo 15 minute să-mi zică că de fapt aveam dreptate, eu fiind deja cu contractul inițial și factura telefonului în mână. „Da, ați avut dreptate, nu ați luat nici un telefon la ultima modificare contractuală”.. Pe bune.. adică eu știu că acest telefon, îl folosesc din octombrie 2015, și tu-mi zici că eu am luat altul, între timp ?! 🙂

Și una peste alta, mă lămurește că este ok să micșorez abonamentul, și că indiferent de momentul în care am încheiat actul adițional care mărește durata contractuală, în vară când fac 21 de luni, de când am luat ultimul dispozitiv (telefon) pot lua alt dispozitiv, evident cu prelungirea contractuală pe încă 2 ani. Evident, când va veni timpul în vară, o să prelungesc abonamentul, și să-mi iau alt telefon, evident că voi păstra plata abonamentului tot pe minim, doar că voi alege și cu alt telefon.

Deci per ansamblu, ei pot face și manevre, când îți prelungești abonamentul, să te umfle cu un telefon, cel puțin în acte, iar mai apoi, tu figurezi cu telefon, neavând luat nici unul.

7 thoughts on “Vodafone iar dă cu bățul în baltă”

  1. Ciprian Lospa says:

    Prea multi de evident :))
    „…de când am luat ultimul dispozitiv (telefon) pot lua alt dispozitiv, evident cu prelungirea contractuală pe încă 2 ani. Evident, când va veni timpul în vară, o să prelungesc abonamentul, și să-mi iau alt telefon, evident că voi păstra plata abonamentului tot pe minim, doar că voi alege și cu alt telefon.”

    1. Cătălin Corozanu says:

      Nu i-am numărat, însă, evident că sunt vreo câțiva. 🙂

  2. Malin says:

    Cum ma sa te sune sa-ti micsoreze abonamentu’? Ce fel de manevra e asta?

    1. Cătălin Corozanu says:

      Da, te sună să-l micșoreze, cu aproximativ 2 euro/lună, dar prelungești automat durata contractuală. Da, plătești mai puțin, dar ești clientul lor pe o perioadă mai mare.

      1. Malin says:

        Mama cu ce smenuri se ocupa astia in Romania. Incredibil… Aici sa zici mersi cand primesti scrisoare ca ti s-a marit cu 2 euro din nu stiu ce motiv.

  3. Marius says:

    O bag p-aia cu DIGI?! 🙂

    1. Cătălin Corozanu says:

      Să fie.. :))

Comments are closed.